Sehla92 canim 10 gun once dogum yaptim spinal sezeryanla. Normal dogumdan cok korktugum icin istege bagli yaptim. Ve inan bana tum samimiyetimle soyluyorum hic korkma. İllaki ne olcagini bilmediginden korkuyorsun bende cok korktum asiri korktum hatta ameliyathanede beni bayiltin dedim baslamamistik daha. Sakinlestirici vurun dedim. Bir kere tansiyonim bile cikmamis. Hersey cok guzel gecti. Sende sonrasinda biraz azim ediyorsun yuruyorsun yiyorsun ben 3. Gunu evimde cok rahat yuruyordum 5. Gunu esime kahvalti bile hZirlarim zaten ilk gun harici bebegimin altini bile hep aldim. Olabildigince tadini cikart resim cekil 🙏 dunyanin en guzel duygusunu yasamana sayili gunlerin kalmis ♥️🙏