Tevhidehli1 bizimde 45dk uzakta gittiğim hastane ama arabamızla gittik sıkkntı olmadı, canım hastanede 2antibiyotik iğne, ciğer geliştirici iğne yapıldı, bi serum ve nidicart ilaca başladık, hastaneden çıkınca 1 hafta antibiyotik ve nidicart kullandım düzenli,her hafta prolutron iğne vuruluyorum hastaneden beri, bide progestan fitil kullanıyorum günde 2kez. 34.haftaya kadar tedaviye devam edelim dedi doktorum, doktoruma çok güveniyorum, çok bilgili bir doktor ayrıca ilgili de, sancım olduğu gece 4de bizi hastanede karşıladı Allah razı olsun🙏🏻