tgb94 demetinceyildirim anladım evet biraz mecburi gibi olucak ben hangisi hayırlısı ise onu isterim tabiki nasip kısmet bakalım 🙏🙏 teşekkür ederim 💐
tgb94 Asyakuzusu evet evet bana da tahmini doğum tarihi diye söylüyor doktorum ama 40.haftaya göre hesapllıyor burda görüyorum sezeryanla olanlar 38.haftaşarda falan olmuşlar o yüzden merak ettim hani şu haftada yapalım diye ne zaman söylüyorlar diye
ayseguler01 tgb94 ben istedim canım çatı muayenesi de olmadım çarşamba günü doğumum var inşallah 38+3 oluyoruz. Devlette ise zorunlu olmadıkça yapmıyorlar
tgb94 ayseguler01 anladım özele gidiyorum ben de ay çok heyecanlı rabbim yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🙏🙏
Taze-Anne28 Mommy2b manisa da can hastanesi. Ben doktorun normal doğumu önermesini seviyorum sağlıklı olan o ama böyle bir dayatma yapması beni biraz geriyor. Umarım her şey yolunda gider de gönlüme göre bir doğum olur 🙏🏿
Caniimkizim okroya canım benim eşimin tatili de ben 38+4 ken bitiyor 38+ 5 ya da 6 ya gün alsam erken mi olur ya
okroya Caniimkizim valla ben sordum 38/39 arasında fark varmı diye hayır fark yok 37 den sonra istenildiği zaman alınır. Bebeğin solunum ve hareketleri önemli olan dedi doktorum
Caniimkizim demetinceyildirim canım bişi sorabilir miyim ben de sezaryen olacağım epidural ve spinal olarak inşallah. Sonuçta kat kat kesiliyor ta anestezi geçtiği zaman çok ağrım olur mu dayanılmaz şekilde sancıdaki gibi bağrış çağrış ağlar mıyım ondan korkuyorum
demetinceyildirim Caniimkizim yani canım ben ilkinde spinal oldum İnan o kadar rahattım ki hiç korkma gözünde büyütme doktorun eline de bağlı tabi.İnşallah kolayla atlatırsın ama hiç korkma evladın olucak gözün agrın olsada görmez :)
H-melek tgb94 özel hastaneye gidiyorum , doktoruma sorduğumda sen nasıl istersen öyle yaparız dedi. Hafta olarak da 39. Haftaya yapalım dedi.
Zynpasln tgb94 39 u görelim diyor ama ben ısrarla daha erken olsun istiyorum 😅 artık kavuşalım diyorum 😍