https://hizliresim.com/O23BFg
Bu doktoru ben ne yapayım şimdi siz söyleyin kızlar taa tedavi başında dedim testleri yapalım prolaktin yüksek olabilir diye al işte prl 60 cıkmış 4 ay tedavi bosa gitti böyle sorumsuz insanlar hem umudumuzu hem de paramızı çalıyorlar…
Hormon tahlillerime bakar mısınız