Linaninannesi_ Sabahlari kahvaltiyi 12 gibi yapanlar var mi? Arada ben o saatte yapiyorum. Korkuyorum cok mu ac kaliyo acaba diye. Sizce?
NefesDeniz Linaninannesi_ O saatlerde mi uyanıyorsunuz peki? Yani o saate kadar uyuyorsanız yapacak bişi yok ama erken kalkıp canınız istemiyorsa belki uyanıksınız diye daha çok acıkır bebekler kıyamam😍 Ben max 10:00da kahvaltımı yapmış oluyorum. Zaten 9 itibari ile ikisi bir yandan başlıyorlar anne hadi yemek yemek diye😀🥳
Myssr Linaninannesi_ takip ettigim bikac doktor var ne zamaj acikirsamz o zaman yiyin diyo. Kendinizi yemeye zorlamayın diyo o zaman şekerimz cikiyomus cunku
Buseceliks Korkmayın öyle bisey yok, gün boyu aç kalmadıgınız sürece sıkıntı olmaz. Basucunuzda ceviz veya muz bulundurun uykunuz bölünürse atın agzınıza. :)