Minay enfeksiyon da olabilir benim de 2-3 haftadır su gibi akıntım oluyordu, kokusuz renksiz diye önemsemedik. Dün tüm günüm böbrek ağrısı ile geçti. İdrar yollarım enfeksiyon kapmış ilerlemiş meğer. Doktora gittiğinizde bi idrar tahlili yapsınlar ne olur ne olmaz diye.