12+2 deyken ikili test için gittiğimizde %80-90 kız ama henüz taslak dedi 16. Haftada kesin kız dedi 18. Hafta da gitmek zorunda kaldık 12. Haftada söylediğim gibi utanmaz bi kızınız olacak dedi herşeyi meydandaydı 😂😂 doktorun iyi olması bebeğin pozisyonu uygun olması sonucuyla gösterebilir canım 🥰😂