Srmnn Merhaba kızlar 38. Haftamı bitirmke üzereyim 3 gündür biraz baş ağrısı ile migde bulantım var bu durumu yaşayan varmı
Senzinc Srmnn hamileliğim cok rahat geçti cok şükür ama son günlerde midem cok bulanıyo ve çıkarma gereği duyuyorm neden bende anlamadm 38+4 bugun yarın doğumum var
Srmnn Senzinc doktora hic sordunmu peki neden die bazen acaba preklemsi mi die düşünüyorum. Rabbim evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin inş
Senzinc Srmnn sormadm dha ilk defa dün gece oldu afedersin çıkarttm ztn yarn doğumum var saol amin canım rabbim seninde evladını kucagına sağ salim sağlıklı almayı nasip etsin🤲🏻