Çok normal prolaktin hormonunun fazlalığından oluşan bir durum.Siz sıkmamaya özen gösterin çünkü rahimde kasılmayı tetikleyebiliyotmuç.Aynı şeyleri bende yaşadığım için doktorlarımdan açıklamasını tek tek öğrendim.Bende bekarken bile göğsümden süt geliyordu süt hormonlarının fazla çalışmasından kaynaklı bir durum kısacası.Sağlıklı günlerr