HaticeTutkun tamda benim kafamda biri😁 valla katılıyorum waikikiden cicibicili bi pijama takımı alacağım. Sevmiyorum Hürrem sultan gibi sulanmayı. Tesettürlüyüm. Allah sağlık versin. Emzik de avent de bibs de tutmayan çocuk hiçbirini tutmuyor en uygun fiyatlısından aldım duruma göre ilerleyeceğim. E bebeğin kendi ürünü pişik kremini aldım,şampuanını alacağım. Primada alerji yapıyor çocuğa , kimi migrosun BİM’in bezine harika sıfır sıkıntı diyor. Bazen sadece isme para ödersin sen sanırsın harika birşey alıyorum.