egemoms pamukpamukoldum maalesef bende aşırı içiyorum. İlk zamanlar 4-5 litreyi buluyordu. Şuan 3e düştüm şükürler olsun. Ama gebelikten önce de aşırı tüketiyordum 🤷🏼♀️
Damlae16 pamukpamukoldum 2 litreyi bile icemedigim günler oluyor sudan midem bulanıyor ne yapicam bilmiyorum bende
TDE pamukpamukoldum 3 litreyi geçiyor. Kendime bi tane şişe aldım 750 ml o şekilde yudum yudum içiyorum yoksa ben de içemem hem şişenin ölçüsü belli olunca ne kadar içtiğimi de biliyorum. Elimin altında olduğu için unutmuyorum hiç
mom_ 2 litreyi geçtiğine eminim çünkü aşırı susuyorum. Hamilelikten önce günde 2 bardak içmek bile aklıma gelmezdi. Şimdi susuzluktan ölüyorum gibi hissediyorum 😂
BerrusMom 3 lt içiyorum yetmiyor 500 lik bitiyorum 2 tane 4 lt içiyorum ben severim ama kahvaltı yaparken bile su içerim yemek yerken su içiyorum o yüzden
irorkay pamukpamukoldum ben de çok içemiyorum ne yazık ki belki toplasanız 2 litre var ya da yoktur. Ben yumurta da yiyemiyorum. İşin kötüsü o. İnşallah düzelir Purpura26 BerrusMom
Purpura26 pamukpamukoldum Kendime şişe yaptım 1 lt su alıyor onu bitirmeye çalışıyorum. Çok isterdim 2 lt 3 lt içmek zamanla artar belki.
Tugce0158 pamukpamukoldum 4 4 buçuk lt içiyorum doktorum 3 ideal dedi 😂 ama ben su içmeyi seviyorum 😊
Purpura26 irorkay Ben de yiyemiyorum çocukluğumdan beri. Onun yerine kuru fasulye kırmızımercimek tüket dedi doktor
MaysaBade pamukpamukoldum ben en az 2,5 içiyorum şişelerle geziyorum aklıma geldikçe içiyorum ama en az 2,5 3 olduğu daha çok oluyor 😍