Size kısa hikayemi anlatacagım 33 haftama kadr hersey normaldi dogru düzgün ilac dahi kullanmadm bebeğimde bnde okdar saglıklıydı boyum 1.45 olmasına ragmen bebeğimin gelişimi 10 15 gun önde gidiyo 1 ay önce gittiğimde 15 gunde muayene gelrsn bakarz şükür bebeğimiz anneye göre cok iyi demişti 2 gun önce gittim doktorum şaşkınlık içerisinde bebeğin hızlıla gelişimin ilerlediğini bana zarar verip erken dogum olacgnı söyledi.. 2 gundur kafam karısık 34 35 haftalık bebek nasıl olur kii tam olark daha organları gelişmeden küveze alınır mı ki.. Siznle konusmak istedm