Kızlar öncelikle bu forumdan çok şey öğrendim sizlere çok teşekkür ediyorum ve hikayeme geçiyorum. Bizim kız makat gelişti sezeryan olacak görünüyordu ben normal olsun istedim dua ettim döndürme egzersizleri yapmaya başladım. 25 mayısta kontrolümüz vardı sorun yoktu sonra eve gittik ve bu sabah 5 te belime giren bir ağrıyla beraber suyum ve nişanım aynı anda geldi. Doktorumuzu aradık hastaneye geldik normal doğum sancılarım vardı fakat dediğim gibi makat gelişti ve spinal sezeryan ile 26 mayısta kızımı kucağıma aldım. 35+5 te. Farklı bir duygu insan bu benim mi diyor😍Allahım isteyen herkese nasip etsin. Hepinize kolay doğumlar diliyorum.