Bende evde test ile öğrendim gebeliğimi. İlk kez SAT a göre 6+1 de bir kaç damla pembemsi kanama ile acil nöbetçi doktora gittim. Doktor karından ultrason ile keseyi gördü 5 haftalık dedi. tüm kanamalar bizim için düşük riskidir deyip bir iğne, progestan ve folik asit verdi. 6+3 de yani iki gün sonra kendi seçtiğim doktora ilk randevum vardı gittim. Durumu anlattım SAT a göre hesapladı 6. Haftadasın dedi. Karından ultrason ile baktı sağlıklı bir kese görünümü veriyor ama kalp atışmalarını 6. Haftada duymayı beklemiyoruz dedi diğer doktorun başlattığı progestanı kanamam sadece o birkaç damla ile kaldığı için bıraktırdı ve düşük riskin yok dedi. Folik asite devam et,haftaya tekrar gel kalp atışları için dedi.Bende haftaya yani 7+2 de gittim kesede belirgin bi büyüme yoktu bebeği göremedi. doktorum iki ihtimal var diyor ya geç döllendi yeni gelişiyor ya da normal döllendi büyümüyor gelişmiyor. salı tekrar çağırdı 8+1 olacağım gittiğimde bakalım hayırlısı olsun ama belirsizlik çok üzüyor insanı, insan hamile olduğunu öğrendiği gün anne oluyor sanırım😞değişik duygular içerisindeyim, dua ederseniz sevinirim arkadaşlar. Hepinize sağlıklı rahat bir gebelik diliyorum🌸