Arkadaşlar şu anda 36 haftalık gebeyim bundan tam 3 hafta önce trafik kazası geçirdim çok ağır bir kazaydı 5 gün yoğun bakımda yattım çıktım bacağımda diz kapağım kırıktı ameliyata aldılar bu gün tam 21 gün oldu kaza yapalı Doğuma 1 ayım var aslında ancak sancılarım var 😰şu anda yürüyemiyorum birinin yardımı olmadan kendi ihtiyAçlarımı karşılayamıyorum benim bir an önce iyileşmem için dua edermisiniz bacağıma büküm gelmesse catala yatamayacağım ve sezeryan olacağım bir mümin in bir mümine etttigi dua daha da çabuk kabul olurmuş 😰lütfen dua edin ❤️😓