Kızlar merhaba ben vajinusmus hastasiyim bilmeyen vardır belki ilişkiye giremiyorum 5 yıllık evliyim artık çocuk istiyorum diye şırıngayla rahmime enjekte ettim. Hamileyim şuan 7 haftalik başına gelen var mi normal doğum istiyorum belki bu sayede hastaliğimi da atlatırım.