arkadaşlar baby me leke çıkarıcı kullanan varmı?malum çit çitli badyler önlükler gibi kıyafetlerde lekeler çıkmıyordu burda okuduğum yorumla aldığım leke cikaracisini şimdi denedim ama bazı badylerden leke çıkmamış.acaba kullanami yanlış mi yaptim.siz nasıl kullanıyorsunuz