Gamze1327 Merhabalar ben 31+0 günlük hamile görünüyorum şu an uygulamada. 32. Hafta ve sonrası için çalışabilir raporu istedi müdürüm bu raporu bu hafta başında mı almalıyım bitince mi?
Bbssra Gamze1327 32+1 de gidip aldım önce doktorun kontrol ediyor eğer uygunsa çalışır veriyor ben evden çalışıyorum diye çalışır raporu verdi. Eğer işe gitseydin vermezdim dedi erken doğum riskimden dolayı