ilkim_55 Merhaba güzel anneler, sezaryen doğum sonrası boğazda kızarıklık, kuruluk, ağrı yaşayan var mı aranızda?
aezgi ilkim_55 canım üsütmüş olabilirsin bi benim 12 gün oluyor cok terliyorum cıplak geziyorum resmen bi ara cok kötü oldumm bende üsütmeye yoruyoum doğumla alakalı değildi bence dikkat et üsütmemeye calıs
ilkim_55 aezgi çok sağol canım olabilir dediğin gibi çünkü çok üşüdüm ve bende sürekli bi terliyorum bi üşüyorum