Eveeet burada çook zaman geçirdim sizler gibi yeri geldi düştüm yeri geldi kanamam oldu bebeğim erken doğmaya çalıştı amaa biz onu durdurunca kızdı galiba şimdi 41 olduk doktor bugün alalım dedi sezaryene gireceğim. Dualarınıza ihtiyacım var güzel anneler ilk doğumum çok sıkıntılı bir hamilelik süreci geçirdim çok korkuyorum hepinizden dua istiyorum sağlıkla kavuşun hepiniz de bebeğinize 🥰