Mom3 Sancı çıktı ilk defa 35 haftaligim,doğum belirtisi mi oluyor bu,ciğer geliştirici falan mı verirler,normalde gelişimi 10 gün ilerde 36 4 yani,sezeryan olacağım,doktor alır mı sizce sezeryana yoksa bekler mi
AysuMine Mom3 Sancınız düzenli değilse almaz tabi ki benimde 34te çıkmıştı sadece idrar ve kan tahlili istemişti doktorum onda da bi sıkıntı çıkmayınca hiç bişe yapmadı Bu haftalarda olması normal artık dedi
Mom3 AysuMine aman istemesinler 3 gündür yatistayim zaten,bebek iyi dedi ama ağrıların için serum vereceğiz,bir daha nst ye inersin dedi,üst komşum da 30 haftalıkken sancı çıktı,ciğer geliştirici yapmışlardı ondan sordum bende