Funda-05 Oğlumda şampuan sebamed kullandım fakat cildi kurutuyor daha sonra bubchen şampuan aldım o güzel tavsiye ederim,pişik kremi olarak da sudocrem kullanmıştım ama oğlumun pisiklerinde ise yaramamisti. Simdi ise kizimi bekliyorum nasipse ona da hipp şampuan,bepanthol pisik kremi aldım kullanınca gorucem nasil olduğunu :)