Kızlar dün kahverengi akıntım oldu. Ayağa kalkınca geliyordu. Yatınca geçiyordu. Doktoruma sordum. Yat dinlen cumartesi randevum var o zaman bakılacak. 5+3 oldum. Her gece progestan fitil kullanıyorum. Sabah akıntım durmuştu bu iyiye işaret mi? Böyle olup sorunsuz gebeliği devam eden var mı? 2 düşüğüm var. Oksopar Coraspirin Progestan Forbiol Ve Omega desteği alıyorum. Lütfen dua edin. 🙏🙏🙏