Egeasigi yoo olmaz bence. Uniseks renkler var hem erkek bebek hem kız bebek giyebilir. Yavaş yavaş kıyafetlerden başlayabilirsin. İndirimleri de takip edip alırsan daha iyi olur senin için. Ben se 6 haftalık hamileyim başliycam şubatta almaya😊 Büyük şeyleri beşik araba vs onları daha sonra alıcam mesela