47zeynep47 Fadimeanne ilk haftalarda biraz silik cikabiliyor cnm biraz bekle yada direk kan tahlili yao çünkü silik gibi çıkması hamilelik olabilir benim ikinci çocuğumda öyle olmuştu sonraki gün kan testi yaptık gebe olduğum çıktı❤️😍
47zeynep47 Fadimeanne ebe söylemişti bana bulanık çizgi olması demek daha betahcg çok yukselemdi yani daha erken bebiş daha küçük oyuzden öyle oluyimus hayırlısı olsun inşallah
Fulyaa29 Fadimeanne benim testimde 2. Cizgi cok zor gözüküyodu kan verdim 116 cikmıstı değerim sizde kan verin en azindan netleştirirsiniz sonucu
Fadimeanne Gebelik çıktı gittim 5 haftalık dedi dpktor ama kalp atışı göremedi 10 gun snra gel dedi ptesi gidicem şuan 6+5 im