EsraTurna Bende 10 gün önce sezaryen oldum 5. gün anca geldi oda damla damlaydı humana içiyorum bide bebeği sürekli emziriyorum süt gelmese de şimdi çok şükür biraz biraz gelmeye başladı bu arada mama verin bebeğe aç kalırsa sarılık olur Allah korusun illa anne sütü vericem diye diretmeyin zaten sütünüz gelince kesersiniz mamayı. Dut kurusu, hurma ve incir de iyi süt getiriyomuş ama kesinlikle suya yüklenmeniz lazım en az 2 litre.