haziranin25i 63-16 yazdığımın neresini anlamadınız acaba? 32.haftamda isteğe bağlı olarak calisabilir raporu aldığımı belirtmişim. Özel veya kamu isleyislerini biliyorum dikkatinizi çekerim ki idari izinden bahsetmemisim. Hanımefendi 32.haftada çalışabilir raporu alınabilir mi şeklinde sormuş bende cevap verdim. Bazı arkadaşlarımız benden önce yorumlar pandemi den dolayı doktor rapor vermiyor şeklinde yazdıkları içinde doktordan doktora değişiyor benim doktorum çalışabilir raporu verdim yazdım. İlla böyle uzun uzun mu yazmak gerekiyor?
63-16 haziranin25i bu siteminiz neden? Ben 24. Haftada izne çıkan kamu personellerine 32 de çalışabilir raporu verme konusunda sıkıntı çıktığını söylüyorum siz özel sektörden örnek vermişsiniz. Özelde 24 ten sonra idari izin durumunun olmadığını vermeme sebeplerinin 24 te izne çıkma olduğunu o sebeple kıyasınızın yanlış olduğunu belirttim. Şaka mısınız nesiniz
haziranin25i 63-16 kuzum senin yazdıklarını elbette ki biliyorum. Benim vurgulamak istediğim tek şey doktor isteğe göre veriyor çalışabilir raporunu. Ayrıca sitem etmedim daha detaylı bir şekilde açıklama yaptım 🤗
Aaaysegulll Fatmagunaay Bana çalısabılır raporu vermedi doktorum 24-32 arası idari izinliydim sistem otomatık calısamaz atıyor 32den sonra dedi. Covid riskinden dolayı ama alanlar almış 🤷♀️
Bircanderin Aaaysegulll aynisi bendede oyle oldu 32 de doktor Calisamaz raporu verdi 37 de almak istiyorum dedim doktor da covit sebebiyle 32 den sonra rapor veremiyoruz saglik bakanligi izin vermiyor dedi ve verdi 32 de raporu bende 37 den sonra almak istiuorudm ama malesef durum boyle oldu
minikbaby06 Betl4201 birşey soracağım bende izne ayrılacağım da kamu çalışanıyım bu izin ultrason tarihine göre mi sat a göre mi veriliyor bebeğim sata göre 21 haftalık ultrasona göre 22 haftalık doktor ultrasona bakarak raporu verse sorun olur mu
Fatmagunaay minikbaby06 Sat a göre veriyor. İdari izine ayrıldığımda sata göre 24 haftalıktır diye doktor rapor vermişti.
Betl4201 minikbaby06 sat göre veriyorlar 24 haftada detaylı yaptı o olmadan rapor veremem dedi benmkisininde ultrasonda öndeydi ama yinede sat göre yazdı raporu
momteacher Çalışabilir alıp çalışmamak ne mantıksız nasıl oluyor öle? Zaten ekletmek için fiili olarak çalıştığımız günler sayılıyor, ben çalışabilir aldım derslerime devam ediyorum
busra-_-01 momteacher personel servisi öyle söyledi hamileliğin başlarında 4 haftadan az vaktim kaldı bakalım