Glysrcn 30un sonunda bana da olmuştu canım, gittim rahim ağzım kısalmış ama açıklık yoktu çok şükür. Hastanede takip edildim. Ciğer geliştirici falan da oldum. Sonra tekrar olmadı ama endişe etmeyin, hemen önlem alınması iyi olmuş. Ben şu an 35+1 oldum. Ama bundan sonra çok dikkat edin, ayakta kalmayın, iş güç yapmayın.