Yeni yılın bebeği benim oğlum 01.01.2021de çok şükür 00.01 de doğdu 40 hafta olarak ama çok zorluk çektim Sancim yoktu suni verdiler eşim sağolsun hep yanımda destek cıktı Allaha şükür doğdu oğlum ve yeni yıl bebegi herkes diyo altın al gözüm yok ama nerden alınıyo merakda ettm herkese iyi seneler 😂😂😍😍