Budika evet Maraşlyım canım. Bence Emine hanımın yüzü sert hani ilk gebeliğimde ona gitmiştim bana 5 haftalık gebesin dedi, ertesi gün lokman hekim hayat hastanesi yasemin hanıma randevu aldım arkadaşım onu önerdi o da gebelik gözükmüyor sende dedi. Zaten 1 hafta sonra regl oldum. O yüden Emine Hanımın bilgilerine güvenemiyorum. Ahmet bey den çok çok memnunum. Her şeyi tek tek anlatıyor takibimi falan çok güzel yapıyor beni çok rahatlatıyor. Numarasını dahi verdi acil durumlar için arıyorum bire bir görüşüyorum :)