Canan3 Arkadaşlar az önce fındık tanesi büyüklüğünde bi akıntı geldi saydam hafif sarımsı şimdi de kasıklarımda damar damar çekme oluyor ince sızı şeklinde ne yapmalıyım
Melike145334 Canan3 benimde 5 dk da bir sancım gelıyor Rabbim hepımıze sağlıkla kucağımıza almak nasıp etsın
Merakliana Canan3 meraltb nişan kanlı olur diyor doktorlar bazı kişilern yogun bir şekilde de kansa olabiliyormuş ama nişan dedgnz gibi nişanı gelip bir ay sonra doğuran kuzenm var 🙈 no panik 🥰
MehZey Canan3 doktorum sancın geldikçe duşa girip sıcak su tut beline kasigina dedi açılmayı kolaylaştırıyor birde sancı sırasında bacakları sıkı sıkı kapatmak yerine iyice aç ki bebek kanala rahatça yerleşebilsin dedi
Nurgul61 Nisan galiba canim o sanci sikligini takip et 10 dk da uckez sancin oluyomu bazen nisangeldikten saatler sonra dogum gerceklesir bazense iki gun sonra bunyeden bunyeye degisir sen takip et doktorunla gorus gerekirse
Canan3 Nurgul61 sancılarımı takip ettim canım ama düzensizdi yine de aklımda kalmasın doktora gidiyorum şimdi nolur nolmaz
cansin95 Ay okurken bile heyecanlanıp geriliyorum ben napcam acaba o zamanlar panikten kafayı yerim galiba Allah yardımcınız olsun
meraltb cansin95 uyuyamıyorum 😂 Ama çok panik değilim. birkaç şey okudum.orda nişan gelse de doğum 3 saat sonra da oluyor 1 hafta sonra da oluyor yazıyordu.😂
Canan3 MehZey çok sağol canım 10 dakikadır esneme hareketler yapıyorum ama şimdi yapabilecek gibi değilim arttı baya sancım
MehZey Canan3 sağlıklı bı şekilde alasın kucağına karnınız düştü mü peki düştüyse şuan ki sancilardan kaç gün önce hissettiniz
Canan3 MehZey sabah 7.30da gittim bebek yukarıda ve açılma hiç yok dediler sancı da çıkmadı eve döndüm saat 14.15 gibi suyum geldi şimdi tekrar hastanedeyim açılmam varmış 2 cm doğumum başlamış yani