Busrabnrby valla ben de öyleydım 31 haftayken artık adam gibi bir özele gittim. Doktorumdan onay istediler .doktor da izin verdi .biraz abartıyorlar o acıye katlanılmaz ki .düşün yani benim çürük aşırı derinmiş ve eti de kaymış içine doğru. Lokal anestezi yapıldı Kanal tedavisi yapıldı .şimdi çok rahatım. Ama fiyat biraz küçüktü 400 .ama değer o ağrıya . sadece düşük ve erken düğün riski olmamalı .o kadar dendi .hiçbir sorun olmadı .😊yani katlanamayacak kadarda sen de git bir doktora hakletsşbler😌