Krcdmt Kızlar henüz 5,5 haftalık gebeyim durum riskli çok fazla iğne ilaç kullanıyorum. Benim durumumda olanlar varmı?
2melek_annesii Krcdmt hafta cok kücük düşük tehlikesi mi yasadın o kadar sey kullanıyorsun acaba kanama felan mı var
Razz7020 Krcdmt bende aynı durumdayım sizinle. İğneler haplar ve yatış inş sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻
Htcmtl15 Krcdmt 7 haftalık hamileyim cnm bende ilk bebeğim düşük olduğu için bende ilaç ve iğne kullanıyorum
Krcdmt 2melek_annesii daha önce 2 düşüğüm var o yüzden bu sefer öğrenir öğrenmez ilaçlara başladık.Şu an herşey normal seyrinde, Endişeli bekliyorum haftaya inşallah kalp atışlarını duyacağız 😍
2melek_annesii Krcdmt rabbim sağlıkla kucagına alırsın insallah cok zor 1 kere bende düşük yasadım insan cok üzülüyor rabbim mutlu etsin mu sefer 🤲
Razz7020 Krcdmt 5+6 dün iğneye başladım. 3 günde bir progestan iğnesi hergünde enox. Onun dışında progestan hap Coraspirin hap.