hulya_1919 İyi geceler kızlar 33 haftalık gebeyim göğüs ucu kremi alacağım kullanıp memnun olduğunuz marka var mı kacıncı haftada kullanmaya başlamalıyım?
Fsn26 hulya_1919 ben de 32.haftamdayım. Lansinoh ve mustela aldım doğuma kadar kullanmak için. Şu an lansinoh kullanıyorum. Eğer yara fazla olursa geçrimesi için de germastan pomad aldım kullananlar hep memnun kalmışlar.
058elf hulya_1919 lansinoh önerdi çevremdeki çoğu kişi hatta bebeği emzirebilrsn de kremi silmeden dediler ama instagramda mühendisinoğlu var orda içeriğinin iyi olmadığını gördüm
Fsn26 hulya_1919 lansinoh kullanan arkadasım fayda görmemiş ama o doğum sonrası kullanmış. Doktorum ve birçok kişi doğum öncesi lansinoh kullanmaya başla dedi. Merve aydın ı takip edşyordum. O da doğum öncesi mustela kullandı herhangi bir yara oluşmamış. O nedenle doğum öncesi ikisi olsun diye düşündüm.
058elf hulya_1919 mustela yı bilmiyorm içeriğini araştırmadm henüz yolun başındayım diye ama 36. Haftadan sonra unutma diye doğum yapan arkadaşlarım önermişti yaralarına çok iyi gelmiş lansinoh, bende instagramda gördüm içeriğini
058elf hulya_1919 Hangisi kafana yatarsa onu al canım ☺️ Ayva çekirdeği de iyi geliyomuş ama göğüs yarasına olabilir suya koyup jel kıvamına geliyo ya
hulya_1919 058elf ilk etapta almayı düşünüyorum krem bulunsun diye mlimi az olanlardan alacağım deneme amaclı artık hangisi iyi gelirse :))
058elf Feride34 instagram kullanıyosan mühendisin oğlu diye bi sayfa var her şeyin içeriğine bakıyo, olmaması gerekn bi madde varmış çok hatırlamıyorum ama yani en azından bebeği emzirmeden göğüsü temizlemek gerekir onu kullanıyosak bile