Deniz1649 3 aylık gebeyim daha demin çamaşırımda kahverengi kan gördüm. Yardımcı.olun lütfen elim ayağım boşaldı
Cennetulmeva Deniz1649 benimde aynı şeyler oldu ilk 3 aylık dönemde ve her gittiğim doktor normal dedi. Adet kanı gibi olmadıkça ağrı kramp geçmeyen sancı olmadıkça normal dediler içini ferah tut kardeşim aksi bi durum olmadığı müddetçe
058elf Deniz1649 sağlık bu canım bi şey demezler bence sonuçta gebesin ve lekelenmen olmuş ihmal edilmemeli
MihricanA Deniz1649 Ultrason kagidiniz falan varsa ya da gebe takip dosyaniz onunla gidebilirsiniz hic bi problem olmaz
Wonderwoman Deniz1649 deseler neolur bebeğinden önemli mi Allahmuhafaza kötü sonuçlar olabilir kuzum sakın durma hemen git . Kanama normal birşey değil veya lekelenme
058elf Deniz1649 anneni yolda polis görse kızım hamile ve acil durum var yanına gidiyorum der inanmazlarsa gelsinler sizi hastaneye götürsünler
MihricanA Ambulans çağır canım en garantisi bebeginin sağlığı suan herseyden önemli bekledigin her an tehlikeli
058elf Deniz1649 canım ihmal etme kimse bi şey demez şu durumda olmadı ambulans çağır ama bence ağrında varsa bi an önce git
Bsraao Deniz1649 doktoruna ulaş acile git veya canım benimde başıma geldi. Seni üzmek istemem ama benimkisi kötü sonuçlandı . Ama her kan gelende kötü olmuyor . Dualarım seninle inşallah sağlıklı dir .