Snmkya Kızlar tuvalete gittim sildim ıslaklık vardı. İkinci sildiğimde kan geldi ama yapışkan değil bildiğimiz adet gibi. 39+3
Esensibel Snmkya evet benimde sabah geldi aynı şekilde ama sabahtan beri devam ediyor normal mi acaba
bebeklerim2 Esensibel kanamanız olduysa hastaneye gitmeniz gerekiyor ve sabahtan beri süren bir kanama önemli
bebeklerim2 Serdem39 hiç belli olmuyor ama acılmanız varmı normal bir kanamamı doğum kanamasımı doktorun bakması gerek
Esensibel bebeklerim2 kanama değil de sarı yoğun kıvamlı mukus gibi bir akıntı vardı sonra kahverengiye döndü
seyda2018 Nişanla beraber kan az gelir o da damar gibi bqzende mukus içinde kalın olur öyle adet gibi olmuyor