Merhaba kızlar öncelikle hepinize sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yıl diliyorum. Soruma gelecek olursam adetime 5 gün var hani hiç umutlanmak istemediğim için düşünmüyorum pek. Fakat 2 gündür belimde ağrı, göğsümde bi ağırlık ve ağrı oluyor geçiyor arada. Neyse bugün alışverişti gezmekti derken 4-5 saat dolandık normalde yorulurum ama belim kasıklarım ağrımaz yani bişey aktığını hissettim dedim kesin adet oldum eve geldim baktım çamaşırda afedersiniz beyaz akıntı ve vajinada ıslaklık var. Akşam beri kasıklarım, belim ağrıyor. O Bi yana dilimin ucunda bi acılık yara desen değil tuhaf. Hepsinin Bi anda olması dikkatimi çekti açıkcası böyle benzer durum yaşayan var mı? Pazar günü test yapcam hayırlısı inşallah