Merhabalar , herkese yeni yılda sağlık ve huzur diliyorum öncelikle .
Ben 28 haftalık hamileyim ve eşimle şu an ayrıyız . Çok stresli bir dönemdeyim . Bebeğim bu birkaç gündür acayip şekilde hareket ediyor , öyle ki uyku uyuyamıyorum . Bu normal mi yoksa stresin etkisi var mı sizce ? Bebeğim için güçlü durmaya çalışıyorum ama yine de bu stres ona yansıyorsa diye iyice kendimi kötü hissediyorum