Bseda Momskh ne ilacı olduğuna bağlı ama bende ağrı kesici felan içmiştim yani bu durumu çoğu kişi bilmeden yaşıyordur zaten
Bsraao Momskh canım ben hamileligimi öğrenmeden önce ağır bir kortizon tedavisi görüyordum . Ve bebeğim gayet saglikliydi. İçini ferah tut.
Vildan_C Momskh Ben hamile olduğumu bilmeden kas gevşeltici iğne vurulup ağrı kesici aldım çok şükür şimdi 30 haftalık sağlıklı . Doktoruma sorduğumda ise bana çok yeni ilk haftalarda vurulduğun için etki etmemiş dedi .
MihricanA Momskh Erken donemde içtiğim icin sıkıntı olmaz dedi çünkü ben kan falan vermistim negatif olduğu için içmiştim simdi 38. Haftadayim
Sulleersoy İlk 3 haftada içilen ilaçlar çok etkilemiyor demişti doktorum bende bilmeden kas gevşetici ve ağrı kesici içmiştim. Daha kötüsü hamile olduğumu bilmeden ilaçlı tomografiye girdim