Kızlar 38+2 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim nst de sancı falan cıkmadı üc gündür falan bi midem bulanıyo aslında ara ara ama bugün son yarımsaattir sancım var düzenli olarak tüm karnıma yayılıyor ve cok sık idrarım geliyor bebekde cok haraketliydi aşağıya doğru inanılmaz bi baskısı vardı 5 dk 6 dk gibi geliyor sancı ağrı nişan yada su gelmedi yalancı sancı mı acaba anlayamıyorum