elcindefne Hamisanneee bu tür ağrıların çok normal olduğunu okumuştum. Hatta ben 5 haftalığım, benim bile belimin ağrıması normalmiş
Heein Valah hamilelik eşitir ağrı sızı ikinci hamilelim bu ağrılar yüzünden hamilelikten nefret eder oldum bi rahat yok sürekli ağrı sızı bıktıkk artık.