Ageb Her ayın 2 sinde yıllarca adet oluyorum ve bu ay erken oldum yani sabah kanamam gelmişti doktora gittim negatif hamile değilim herhangi bir problemde yok basın dönerse gel dedi sadece ama benim gibi olup hamile kalan anne adaylarımız varmı acaba
Fersah Ageb geç döllenme olmuş olabilir 1 hafta sonra tekrar test yapın. Belki yeni yerleşiyor olabilir. Mevsimsel değişebilir. Belki vücudunuz gebeliğe hazırlanıyordur. Bilmediğimiz bir sebebide olabilir. Yani şuan tek çare biraz beklemek sanırım. ☺️
Ageb Fersah evet bende adetim bitince test yapmayı düşündüm çok ilginç geldi hamilelik belirtileri de hala devam ediyor birde ilginci o yani