Bundan 7 ay önce bebek gelişimi olmadığı için düşük yaptım kürtaj oldum. 3 gün önce 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim, dün kırmızı kanamam oldu 1,2 saat boyunca acile gittim düşük yapabilirsin belki dedi kese duruyo dedi ve yolladı ne ilaç ne iğne yaptı çok şükür kanamam olmadı ama daha , ama çok korkuyorum böyle olup düşük yapan oldu mu ? 😔