Arkadaşlar içinizde İstanbul özel çapada renkli ultrosana giren varmı Bn20 haftalıkken girdim çocuğun beyninde sıkıntı olduğunu gördü iki hafta sonra tekrar çağırdı yine net bişey söylemedi 6ocakta tekrar gidicem bnm gibi aynı durumu yaşayan varsa ne olur yardımcı olun