Kızlar merhaba. Bir haftadır sol tarafimda ara ara vuran şiddetli bel ağrım vardı. İki gece önce dayanamayıp acile geldim. Nst de sancı çıkmadı, tahlillerde temiz çıktı. Bebeğin pozisyonundan kaynaklı olduğunu söyleyip eve gönderdiler. Bugün ağrılara dayanamayınca yine geldim. Bu sefer nst de 100lere vuran düzenli sancı çıktı ama ben hiç bişey hissetmiyorum. Doktor doğum sancısı en azından 35-36 ya kadar önlememiz lazım dedi. Açıklığa baktı açıklık yok. Her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapıldı. İki güne çıkadabilirsin, doğurup da çıkabilirsin dedi. İlaç verildi, iki nst daha çekildi ikisinde de düzenli sancı çıktı yine. Başına hiç böyle bişey gelen oldu mu? Yeni yıla hastanede girdim, inşallah bir an önce düzelip evime giderim. Hepinizden dua bekliyorum.