Bahar27 Hanımlar öncelikle mutlu saglıklı yıllar diliyorum herkese gece gece korktum 14+4 hamileyim az iki saattir belim ağrıyor az önce de oturuyordum bi ıslak lık hissettim WC gittim kilodum hafif ıslanmış su şeklinde normal mi bu korkmalı mıyım
egesmom Bahar27 bence bi doktorunuzla konuşun özellikle ıslaklık artarsa turnusol kağıdıyla test ettirin içiniz rahat etsin bana da olmuştu normal akıntı çıkmıştı ama insan korkuyor