saykenyas arkadaşlar sezeryan bi seçim olmamalı. Doğum tabi ki doğal olan normal olmalı yani kendini sezeryan deyip ona hazırlama. Normal doğumu zorlaştıracak, sağlığını etkileyecek vs gibi durumlarda doktoruna danışarak karar verirsiniz elbet ama sezeryan seçim olmamalı tek başına kesinlikle