Merhaba anneler 🌸
Dün akşam karnımdaki ağrı sancı karışımı bir şeyle hastaneye gittik. Yaklaşık 1 gündür sürmüştü çok şükür bir problem yok gaz kaynaklı olduğunu söyledi doktorum. Ve bu ilacı yazdı. Kasılmalara ve daha bir sürü şeye iyi geliyormuş. Kullanan oldu mu hiç aranızda.
Magnezyum karbonat ve magnezyum oksit yazıyor üzerinde. Sanırım magnezyum eksikliğinden oluyor aniden bir yerde bebeğin toplanıp taş gibi olması.