Hahah çok yerinde bir post olmuş. Geceleri sağlıklısız uyuduğumu hissediyorum hep yarım yarım. Uyu uyan uyu uyan. Sırt üstü uyuduğumda kendi horlamama tıkanmama uyanıyorum. Bazen çok saçma rüyalar görüyorum. Eşim sağına dön soluna dön istersen diye uyandırıyor 😤😤