Naile_1234 Kızlar maltanaa dıye bır ıcecek var alkolsüz bazı anneler onu emzirme doneminde cok ıctıgını soyluyor cunku asırı sut ediyormuş dogru öj yada kullanana var mı aranız da oyle bırsey varsa dogumdan hemen sonra ıcecek istiyorum da
Gamzebz Naile_1234 bende okumuş ve e bebekten aldırmıştım eşime malt içeçeği diye geçiyor bildiğiniz sulandırılmış pekmezdi o kadar şekerliydi ki bir yudum aldım midem bulanmıştı bidaha da içmedim onu ben hümananın çayını ve galactago damla kullanmıştım sütümde bayağı faydası olmuştu ikisinin de